maanantai 11. helmikuuta 2013

This world was made for the insane people.

Biologian tunti. En jaksa keskittyä pätkän vertaa, tahdon tupakalle haluan nukkua tahdon pois. En saisi käydä vaa'alla mutta teen niin silti. Olen laihtunut tänä vuonna viisi kiloa ja ensimmäinen välitavoite oli vaa'an näytössä 800 grammaa sitten. Seuraavaan tavoitteeseen on 4.2 kiloa. Tuon määrän aion saada pois syntymäpäivääni mennessä, eli parin kuukauden sisällä. Kyllä mä onnistun.

Tänään on helppo päivä. Äiti on illan töissä ja minä menen kotiin vasta kuuden aikaan illalla ja loppu ilta onkin helppo viettää tietokoneella vältellen syömistä.

Viime yönä suunnittelin uuden tuttavan kanssa mökkireissua. Kyse on vuotta vanhemmasta jätkästä joka on yrittänyt piristää minua. Mökillä olisi tarkoitus vetää pää täyteen viinaa ja keuhkot täyteen tupakansavua. Kuulostaa hyvältä, minun mielestäni. Luulenpa että ystäväni eivät oikein innostu ideasta, lähteä nyt mökille viikonlopuksi lähes tuntemattoman miehen kanssa ryyppäämään. Olen kiero ämmä enkä aio kertoa tyttöystävälle tästä reissusta.

Tänään käyn maanisena ylikierroksilla ja harkitsen sillalta hyppäämistä. Mutta tahdon olla laiha kun kuolen, joten tuo suunnitelma saa odottaa vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti