perjantai 15. helmikuuta 2013

I'm too fat to be loved.

Minä: "Hei S, olenko mä sun mielestä laihtunut?"
S: "Nojoo ehkä vähän.."

Jep, kuusi kiloa lähtenyt 1 1/2 kuukaudessa ja mä olen laihtunut vähän. Nojoo mikäs siinä, tavoitehan on tuolla jossain paaaaaaljon alempana. Jos tarkkoja ollaan, niin tämän päivän vaa'an lukeman mukaan tavoite on 13.5 kilon päässä. Silloin bmi olisi vähän reilu 16. Ja se on ihan okei. Tänään bmi on 20.5, eilen se oli 20.37. 400g eiliseltä lisää painoa, mutta viikonloppuna aion saada kilon pois.


Painon pudotuksen suhteen tää päivä kusahti vähäsen, ottaen huomioon että join puoli pulloa mansikkalikööriä, kolme lonkeroa ja äsken söin omenan ja kaksi lautasellista ruokaa. Hyi. Sokeria läskiä sokeria läskiä hiilihydraatteja hyihyihyi. Loppu päivä paastolla (tai korkeintaan >10 kcal mehukeittoo), ja huomenna mieli kiittää kun vaaka näyttää taas pienempää lukua.

Tänään ryypätessä tajusin että L on helvetin hyvä suutelemaan, mutta olen ehkä taas hieman ihastunut S:ään. Ainiin, erosin tyttöystävästäni pari päivää sitten. Sanotaan vaikka niin että tämän päiväinen oli vain laastarisuhde. Tai no, kännipano. Anteeksi kuulostan kamalalta ämmältä, mutta tänään en jaksa välittää asioista. En välitä edes siitä että olin kännissä koulussa, vietin about tunnin invavessassa ja puoltoista tuntia muijien vessassa kaverin kanssa, heitin muka läpällä S:älle huono tasoista juttua esim. mennäänkö naimaan, istuin bussissa puolitutun vieressä ja selitin kaikkea turhaa ja tulin kännissä kotiin. Hmmmm, tuosta listasta unohtui vielä se että mun kaula rinnat on fritsuja täynnä. Kiitos L.. Ja ainiin, viilsin äsken. Hupsista saatana. No, mitäs pienistä.

Kotona ei voi enää edes olla kun mitään en saa tehdä. Ainoa miten voin kontrolloida itseäni on syöminen (tai no, syömättömyys) sekä viiltäminen. Mutta kyllä mä keinot keksin jos haluan tehdä jotain typerää. Tänäänkin lähdin normaalisti kouluun, laitoin opettajalle viestiä että mulla on psyka ja ryyppäsin loppu "koulupäivän". asdfghjklöäasdfghjklöäasdfghjklöäasdfghjklö saatana että olen sekaisin.


Ps. Tämän viikon aikana olen kuullut viideltä ihimiseltä että olen kuuma/seksikäs/hyvännäköinen jne. Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Itse voisin oksentaa aina kun katson peiliin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti