lauantai 3. elokuuta 2013

Don't give a fuck if I cut my arm bleeding

Torstai... Mistä helvetistä tässä alottais. Tiivistettynä tarina menee näin: Saan kaverilta rahaa kun myyn sille tavaroitani, siskon miehen veli hakee mulle pullon ja tupakkaa ja lähden ryyppäämään. Juon aivan saatanasti, en tule laitokseen sovittuun aikaan ja sieltä soitellaan mun perään ja uhataan tehdä virka-apupyyntö mun takia. Lopulta oon niin kuosit että kaveri soittaa laitoksen porukat hakemaan mut. Laitoksessa mut puhallutetaan, puhallan 2 promillea ja mut roudataan omaan huoneeseen nukkumaan. Sammun lattialle kun saan piilotettua röökit lipaston laatikkoon. Ohjaajat tulee nostamaan mut sänkyyn jossain vaiheessa ja otan lipaston päältä mattoveitsen terän kun ohjaaja sulkee huoneen oven perässään. Tässä vaiheessa kaikki pimenee ja herään siihen kun joku tulee mun huoneeseen ja huutaa muille ohjaajille että mun huone on täynnä verta ja mut kannetaan olohuoneeseen. Joku koittaa pitää mua hereillä ja kyselee asioita samalla pitäen mun kättä ylhäällä ja painaen siihen jotain pyyhettä tyrehdyttääkseen verentulon. Päässä pimenee taas ja seuraava muistikuva on siitä kun ambulanssimiehet nostaa mut sohvalta ja lähtee taluttamaan mua ulos. Mut saadaan ambulanssiin ja siellä multa kysellään taas vaikka mitä ja rannetta paikataan. Taas pimenee, herään sairaalasta siihen kun lääkäri kertoo että nyt nipistää vähän ja sitten mun käteen isketään puudutuspiikki ja tikit. Olen aivan sekaisin, puhallan tässä vaiheessa 1.8 promillea ja käteen laitetaan side ja mut siirretään toiseen huoneeseen. Yöllä yritän jostain syystä karata sairaalasta kahteen otteeseen, mut talutetaan takaisin huoneeseen ja suutun kun en pääse ulos tupakalle joten revin siteen kädestäni ja yritän purra tikit irti. En tietenkään onnistunut.
Eilen mulla meni hermot noihin tikkeihin ja neulaa ja kynsiviilaa apuna käyttäen irrotin ne. Viisasta, sanon minä.

4 kommenttia:

  1. Voi pieni, koita selvitä :( <3

    VastaaPoista
  2. Oon hieman shokissa .... isoo hali :( ♥ tunnnen myötätuntoa

    VastaaPoista
  3. Oon hieman shokissa .... isoo hali :( ♥ tunnnen myötätuntoa

    VastaaPoista