perjantai 23. elokuuta 2013

I wanna be somebody else

Mä olen liian väsynyt. Ihan kaikkeen. En jaksa pitää yllä ihmissuhteita. En jaksa liikkua muuten kuin pakon edessä. En halua olla laitoksessa, en halua olla kotona, en halua olla koulussa, kavereilla, kaupungilla.. En halua olla missään, koska en jaksa nähdä vaivaa minkään eteen. Kaikki on turhaa.

Tänään kuulin etten ole enää tervetullut paikkaan jota kutsuin kodiksi monen vuoden ajan. Nyt se on vain talo jossa asuu kusipää, väsynyt nainen joka välittää liikaa ja pieni tyttö joka oppii mun takia pilaamaan elämänsä. Toivon tosin että tuo pikkuinen ei ole yhtä typerä kuin minä.

Mä haluan vaan nukkua. Joka helvetin päivä mä mietin miksi mä edelleen jatkan tätä paskaa, pitkitän väistämätöntä. Kaikki me kuollaan kuitenkin joskus, miksei jo nyt jos elämä on tällaista? En ole jaksanut edes viiltää sillä olen mielummin täysin tunnoon kuin käytän energiaani jälkien piilotteluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti