lauantai 16. marraskuuta 2013

Jos oon oikee miksen muista omaa nimeänikään?

"Jos oon jo kotona miten voi olla koti-ikävä?"





























Puolen vuoden pahoinpitelyt kuvina. Helvetti että mä olen joskus ollut sekaisin. Oikeastaan olen vieläkin, sillä kauheasti tekisi mieli tehdä noi kaikki jäljet uudestaan ja tuntea kipu ja se miten veri valuu pitkin ihoa lattialle ja nään miten lattia muuttuu punaiseksi pikkuhiljaa. Kaikkein parhaat sekoilut tapahtui suihkussa, en keksi mitään parempaa kuin sen että saa rikkoa itseään mielin määrin ja sitten sotkea seinät täyteen verisiä kädenjälkiä ja tekstiä ja roiskeita kun hakkasin itseäni ja veri lensi seinille ja lattioille.


Mut kipu korvaa ystävää..

10 kommenttia:

  1. Tässä ei paljoa sanoja tarvittu. Kuvat ovat sopivan rujoja ja melankolisia. Pidän niistä, ainakin esteettisessä mielessä. Etenkin tuo, missä sinulla on tennarit jalassa. :) Chisun sijaan minulle tuli tämä kappale mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=WiPqARQyLOM (lyriikat kuvauksessa).

    VastaaPoista
  2. miks poistit sun aiemmat postaukset?:( onks ulle tapahtunu jtn ku ei oo tullu aikoihi postauksii??:'((

    VastaaPoista
  3. auts herranjumala :( voimia sulle

    VastaaPoista
  4. hei voimii :( tää ei varmaa sua auta mut, kyl kaikki viel kääntyy parhaaks päi. toivon sulle tosi paljo hyvää, ku mää luin noita sun tekstejä nii valu vaa kyyneleet silmist.. koita pärjää :3

    VastaaPoista
  5. Vittu oot sairas! Mene hoitoon!

    VastaaPoista
  6. Oikeesti hankkiudu hoitoon sairas paska....

    VastaaPoista