keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

A is for asshole, b is for being me

Mä en kai ole blogin puolella vielä puhunutkaan siitä että erosin s:n kanssa. Jätkä ei halunnut seurustella koska sen edellinen suhde oli mennyt päin vittua kun muija petti sitä kolme kertaa, ja vielä s:n parhaan ystävän kanssa. Ei voi muuta sanoa kuin vittu mikä kusipää. Se ämmä pilasi helvetin hienon jätkän. S olisi kyllä voinut tajuta tuon jo kolme kuukautta sitten..

Eron jälkeen olin kunnolla paskana lähinnä sen yön, lähdin ulos polttamaan tupakkaa ja käsivarsiani ja haahuilin ympäriinsä. Ja tapojeni mukaan makasin keskellä tietä rööki kädessä musiikit täysillä. Aamulla heräsin meidän takapihalta. Seuraava päivä oli aikalailla samaa koomausta kuin se yö. Kaverin kanssa tulin siihen tulokseen että tarvitsen jonkun yhden yön jutun. Kännipano auttaa kummasti unohtamaan, sen voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Kännipanoa ei kuitenkaan ole vielä löytynyt, vaikka koitinkin ehdotella jurrissa yhdelle jätkälle. Nyt se sama jätkä ehdottelee mulle kaikennäköistä ja ajattelin että mitäpä se haittaa vaikka antaisinkin sille pillua, kunhan tää jätkä tarjoaa viinat. Tällä hetkellä mulla on liian hyvä olo, pakko saada pää sekaisin jollain. Jotenkin hassua että mulla on paha olla koska on pitkään ollut hyvä olla. Oikeesti, mitä helvettiä?

Oon jo jonkin aikaa miettinyt mistä saan rahat juotavaan tai ehkä johonkin parempaankin. Pilveä saan sitten kun saan rahaa ja saan puhuttua asiasta yhdelle tutulle. Toki mua kiinnostaisi saada jostain jotain nappeja millä saa pään sekaisin, nää lääkkeet kun ei siihen auta, mutta ne maksaa vitusti ja oon täysin persaukinen.

Tässä vielä nättiä kuvaa about viikon takaisista palovammoista..

2 kommenttia: