torstai 18. heinäkuuta 2013

Polttaminen, se saattaa tehdä susta passiivisen

Istun kaverin varastossa päällä rikkinäiset farkut joissa on enemmän reikiä kuin kangasta, t-paita ja huppari. Mulla ei ole sukkia tai mitään, hupparikin on lainassa tuolta jätkältä joka nyt nukkuu kaverin sohvalla. Se hommasi meille pilveä ja ne poltettuani mun olo parani joksikin aikaa. Tosin poltin puolikkaan sätkän verran jotain vahvaa kukkaa kuulemma, eikä vaikutus ollut niin hieno kuin oletin sen olevan. Odotin vähän suurempaa muutosta mun normi tilaani. Toki lähdin keskellä yötä hakemaan ruokaa mopon kyydissä hiukset aivan pystyssä ja naamassa sotamaalaukset (poskissa paksut viivat eye linerilla), mutta silti... Tuon poltteleminen ei riitä mulle. Oon liian selkeästi perillä asioista mitä mun ympärillä ja pään sisällä tapahtuu. Pakko saada jostain jotain vähän vahvempaa. Puhelimen akku loppuu ihan just, joten poltan vielä yhden.röökin tän hupparin taskussa olevasta askista ja sitten yritän ehkä nukkua. Olen valvonut koko saatanan yön ja tajusin että mulla on niin helvetin kova ikävä s:ää että sattuu. Vau, en tiennyt että ikävä voi sattua näin paljon.
Ps. Just laskin sakset käsistäni, ei vaan tee mieli viiltää. Sekin on menettänyt tehonsa.

2 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen - mäkin haluisin kovempia aineita.

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti löydät ikävän tilalle jotain muuta/jonkun muun~ Voimia

    VastaaPoista