lauantai 9. maaliskuuta 2013

"Mä oon nähny naisii jotka kutsuu itseensä kauniiks, oon nähny kun ne vetää aamul ranteet auki"

Sekava ilta ja nyt tekis mieli viiltää ranteet monesta syystä. Ensinnäkin, bmi alle 20, mutta varmaan pilasin senkin koska tänään tuli mässäiltyä kaverin kanssa vitutukseen oikein kunnolla. Toiseksi, miehet. V:n ja sen kaverin älytön ehdotus mulle ja mun kaverille.. Kolmanneksi ihan yleisesti vaan on jotenkin sellanen olo että voisin tappaa itseni.

Kysyin V:ltä miksi hän on kiinnostunut musta, koska tyhmäkin tajuaa ettei jätkä oo vain panemisesta kiinnostunut. Se saisi muualta parempaa ja helpommin paljon pienemmällä vaivalla kuin mitä se nyt on muhun kuluttanut aikaa ja vaivaa. Vastaus kysymykseeni oli että mun omalaatuinen luonne on hyvä asia. En voi käsittää, koska koen olevani saatanan ärsyttävä, rasittava, typerä ja lihava. En kestä toisen ihmisen kosketusta ellei kaikki ole sillä hetkellä täydellisesti koska ahdistun liiasta läheisyydestä mutta silti kaipaan sitä liikaa. Ehkä ne kännipanot vaan on mun juttu.



Päivän ruokasaldo on 2 kpl köyhiä ritareita, perunamuusia ja nakkikastiketta, pepsi max 1/2 l, ananas light, leipää margariinilla, maitoa, muutama pala suklaata, sipsejä.... Voisin hirttää itseni. Eipähän tarvitse pariin päivään syödä mitään.

Anteeksi pelkkä V:stä ja ruuasta avautuminen. Lääkkeet vaikuttaa jo ja kaveri nukkuu lattialla eli pitäisi munkin kai painua nukkumaan että jaksan yrittää elää huomenna. Silloin ehkä parempaa ja selkeämpää tekstiä luvassa.

2 kommenttia: