torstai 3. lokakuuta 2013

Ei auta ruoka nälkään eikä väsymys taltu levossa

Kerroin sille jätkälle jota pidin niiiiin täydellisenä, että mulla oli ollut huono yö ja olin viiltänyt ja että asiat alkaa mennä taas huonosti. Vastaus oli pettymyksen, huolen ja vihan sekainen. Lopulta tultiin tulokseen että tästä ei tuu mitään koska mä olen liian itsetuhoinen, eikä se halua joka hetki miettiä olenko jossain vetämässä ranteita auki ja tuleeko sille sellainen puhelu jossa kerron että sain juuri valtimon paskaksi ja varmaan kuolen kohta. Ymmärrän pointin kyllä, mutta silti menin paskaksi asiasta. Se vielä sanoi että "tästä olisi joskus voinut tulla jotain oikeesti vakavaa", kiva hei, kiitos tiedosta nyt kun toivotetaan toisillemme hyvää loppuelämää tekohymyjen kanssa. Lähdin keskustelun jälkeen kavereille ja pistettiin simpsonit pyörimään ja mä sain juoda viinapullon pohjat joista sain aikaan mukavan humalan. Avauduin ja itkin mutta lopulta jo nauroin kaikelle ja meillä oli oikeastaan hauska ilta, loppujen lopuksi. Heikkona hetkenä annoin periksi ja söin vähän, vaikken koko päivänä ollut syönyt mitään. Kävin oksentamassa syömäni ruuat, loppu hyvin kaikki hyvin, eikö? Laitokseen palatessa yövuorolainen näki heti että kaikki ei ole okei ja tuli hetken päästä oven taakse alkometrin kanssa. Sehän näytti vielä nätisti 0.37. Kyseinen ohjaaja on mun mielestä täällä paras, ja sille on helppo avautua jne, vaikken yleensä osaa puhua miespuolisille mistään. Tän kanssa kuitenkin juttelin tunnin ajan ja osasin jopa kuvailla sitä tunnetta mikä viiltämisestä seuraa. Avauduin lähes kaikesta. Huom, lähes. Meinasin puhua syömisestäkin mutten tahdo muiden puuttuvan asiaan, joten pidin pääni kiinni. Tänään on ollut hyvä päivä, salaatti, light juomat sekä kahvi ja tee on ainoat mitä olen suuhuni pistänyt tänään. Kylkiluut näkyy peilistä mukavasti. Vittu tästä tuli kamalan huonosti kirjoitettu teksti mutta ei ole aikaa parempaan, anteeksi siitä.


2 kommenttia:

  1. voi kun sää paranisit :< jäin ihan koukkuun sun blogiin ja luin sen kokonaan läpi. muakin oksettaa mun vartalo ja tekisi mieli vaan laihuttaa ja laihuttaa.. jos olisin yhtä laiha ku sä nii oisin ilonen! oon 154 pitkä ja painan 50 kiloo ja tämä ajatus oksettaa

    VastaaPoista
  2. Vaikutat tosi ihanalta persoonalta!

    VastaaPoista