torstai 24. tammikuuta 2013

"I bet you got some crazy stuff in that messed up little mind of yours"

"Kipu ei koskaan lakkaa, se vaan kytee ja kasvaa
Tappaa kaiken ilon ja jättää tuskan ainoastaan
Oli aikoi jolloin mietin kantsisko vain hukkuu hankeen
Hankkiutua eroon muista vai viiltää ranteet"



Elokuu 2010
Kesäkuu 2011
Toukokuu 2011
Heinäkuu 2012
Syyskuu 2012
Lokakuu 2012

Lokakuu 2012
Marraskuu 2012
Marraskuu 2012
Joulukuu 2012
Joulukuu 2012
Tammikuu 2013
Mun oli tarkotus kertoa jokaisesta kuvasta vähäsen, mutta näiden muokkaamiseen ja bloggerin kanssa tappelemiseen meni niin paljon aikaa että keskityn mielummin lihaskuntoon koska söin tänään ihan liikaa (kiitos vain ketipinorit ja L, joka osti väkisin niitä myslipatukoita..) ja pitää saada kulutettua kaikki pois etten paisu ja ole taas samankokoinen kuin viime vuoden kesällä. Hyi. Ja kyllä, siellä on vissiin väärässä järjestyksessä jotain mutta blogger(kin) vihaa minua joten annan niiden olla.

Ps. Saa kommentoida. Olisin oikein kiinnostunut kuulemaan teidän mielipiteitä kuvista.

1 kommentti:

  1. miks hitossa laihutat ittees?? siihen voi kuolla jos et tienny ja mitä mä oon tekstejä lukenu nii et haluis kuolla mut satuttaa ihtees...ranteiden viiltelyn ymmärrän koska itse sitä teen mut en niinpaljo ku sä kandes hankkiutua johonki hoitoon vaik väkisin mä oon uskovainen ihminen ja rukoillu sun puolesta et sä lopettasit tuon ittes ruhjomisen mä tiiän yhen blogin(itsari)blogin jossa yks on viillelly juonu viinaa yms 8 vuotta 10 v asti ja se LOPETTI nii etkö säki vois harkita ees??

    VastaaPoista