lauantai 20. huhtikuuta 2013

won't anybody here just let me disappear?

Ei jumalauta. Ellen olisi näin saatanan lihava, olisi tänään tapahtunut ihmeitä S:n kanssa. Älytön läskiahdistus koko illan. Kaikki olis ollut ihan saatanan täydellistä ilman ylimääräisiä 500 kaloria, jotka tuli alkoholista ja sai mun fiiliksen nousemaan kattoon mutta samoin teki ahdistus.

Heti kun astuin autosta ulos ja kävelin pari metriä autolta kotiovelle se iski: älytön tarve viiltää käsivarret ihan saatanan hajalle. Melkein juoksin sisälle ja revin paidan hihoja ylös samalla kun etsin veistä huoneestani. Veitsestä ei ollut mihinkään, sain yhden mainitsemisen arvoisen viillon tehtyä, ja sekin on aika säälittävä. Ei helvetti, mä olen säälittävä.

Nyt suunnittelen paahtoleipään tukehtumista. Ajattelin pitää yksityiset ruokaorgiat ja tappaa itseni ruuan määrään. Tosin täällä ei ole mitään syötävää. Tahdon takaisin S:n luo juomaan lisää kaljaa ja naimaan aivot hajalle.

Äärimmäisen sekava teksti, syytän siitä alkoholia. Tähän väliin on silti hyvä lisätä vielä kuva itsestäni, ja tiedän että kiroan itseni alimpaan helvettiin kun selviän vähän ja tajuan mitä olen tehnyt, mutta se on sen ajan murhe. Ette ainakaan voi tulla väittämään ettäkö olisin muka sopivan kokoinen tai niin hirveän laiha. Hyi helvetti. Itkettää jo pelkkä kuvan katsominen, yrittäkääpä kuvitella miltä tuntuu näyttää tältä oikeasti.

S:n sanat kaikuu pään sisällä. "Sä olet ihan älyttömän kaunis". Vitut, älä valehtele päin naamaani kiitos.

4 kommenttia:

  1. ..Mua itkettää. sulla on ihana kroppa, sulla on ihanat vatsalihakset ja apua.. mä en valehtele sulle kun sanon näin. oikeesti, usko mua. mä oon ihan helvetin kateellinen.. tahtoisin itselleniki tollasen täydellisen kropan.. ;__;

    VastaaPoista
  2. En jaksa olla tylsä ja tavallinen ja sanoa että sulla on ihana kroppa! Lähinnä voin sanoa et ai että mulle kelpais noi lonkkaluiden aiheuttamat varjot.. ja miten ne voiskaan sullaki näkyä kahta kauniimmin. Kateus iskee koska itsellä on vatsassa läskiä muille jakaa. Nyt varmaan ihmiset ketkä blogias seuraa ajattelen et oon joku kusipää koska ajattelen et voisit olla vielä kauniimpikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvostan sun rehellisyyttä! :) ja oon samaa mieltä, voishan mun kroppa olla paaaaljon kivempikin

      Poista